Koordinátor/kordinátorka zajištění kvality
DAS Czech Republic s.r.o. nabízí volné pracovní místo na pozici Koordinátor/kordinátorka zajištění kvality. Práce na plný úvazek v jednosměnném provozu. Pracovní poměr na dobu neurčitou s ohodnocením od 70 000 do 140 000 Kč/měsíc. Minimální požadované vzdělání je ÚSO s maturitou (bez vyučení). Místem pracoviště je DAS Czech Republic s.r.o., okres Přerov. Nástup možný od 1.4.2024. Další informace Vám poskytne Zuzana Snášelová, , tel.: 737759238, e-mail: snaselova.zuzana@c-das.com..
Poznámka od zaměstnavatele
Náplň práce:
koordinace procesů zákaznické kvality, komunikace se zákazníky, spolupráce na uskutečňování akčních plánů, napravování opatření a zlepšování procesů
Požadavky:
znalost korejského jazyka na stupni rodilého mluvčího (denní komunikace), znalost anglického jazyka na komunikativní úrovni - výhodou; řidičský průkaz sk. B - výhodou
Zájemci se mohou hlásit:
- zasláním životopisu (CV) na e-mail: snaselova.zuzana@c-das.com;
- telefonicky (08:00 - 16:00hod.) na čísle 737 759 238 - paní Zuzana Snášelová
Základní informace o nabízené pozici
- Pracovní úvazek: Plný
- Směnnost: Jednosměnný provoz
- Pracovněprávní vztah:
- Hrubá mzda: 70 000 – 140 000 Kč/měsíc
- Pracovní poměr: na dobu neurčitou, nástup možný ihned
Požadavky na uchazeče o práci
- Minimální vzdělání: ÚSO s maturitou (bez vyučení)
Pracoviště a kontakty
- Adresa pracoviště: DAS Czech Republic s.r.o.
- Zaměstnavatel: DAS Czech Republic s.r.o., IČO: 28657098
- Referenční číslo: 28994600771, Kontaktní pracoviště Přerov
Podobné pracovní nabídky
- Řídící pracovníci v oblasti kvality a certifikace systémů řízení (ISO)
- Řídící pracovník/pracovnice v oblasti kvality a certifikace systémů řízení ISO - manažer/manažerka kvality
- Dispečer/dispečerka spedice
- Účetní - asistent/ka ředitele
- Administrativní pracovník/pracovnice a účetní
- Administrativní asistent/asistentka
- Administrativní pracovník/pracovnice
- Inženýr/inženýrka kvality
- Sekretář/sekretářka
- Administrativní pracovník/pracovnice - pošta Partner (OZP, OZZ)