Pracovník/ce obchodního oddělení - Backoffice - s dobrou znalostí NJ/Vertriebssachbearbeiter im Innendienst - Backoffice

IBS Scherer Czech s.r.o. nabízí volné pracovní místo v oboru administrativy na pozici Pracovník/ce obchodního oddělení - Backoffice - s dobrou znalostí NJ/Vertriebssachbearbeiter im Innendienst - Backoffice. Práce na plný úvazek v jednosměnném provozu. Pracovní poměr s ohodnocením 40 000 Kč/měsíc. Minimální požadované vzdělání je Střední odborné bez maturity a bez vyučení. Místem pracoviště je IBS Scherer Czech s.r.o.,pracoviště Velké Přítočno, okres Kladno. Pozice je vhodná i pro absolventy. Nástup možný ihned. Další informace vám poskytne Sascha Wejlupek, tel.: 313 100 629, e-mail: personal@ibs-scherer.cz.

Poznámka od zaměstnavatele

Náplň práce:
- Telefonická zákaznická podpora a poradenství z kanceláře (příchozí i odchozí hovory)
- Tvorba a sledování nabídek, obecné. komerční a obchodní aktivity
- Podpora pro zadávání objednávek a plánování dodávek pro zajištění hladké realizace objednávek jako rozhraní mezi plánováním, řidičem a zákazníkem
- Peče o adresy zákaznická data v CRM systému společnosti
- Realizace prodejních kampaní

Naše požadavky:
- Zkušenosti se zákaznickým servisem (příchozí i odchozí)
- Komunikativní a přátelské vystupování
- Flexibilita a schopnost pracovat v týmu
- Práce orientovaná na zákazníka a úspěch
- Zkušeností s obsluhou běžných kancelářských programů, dobrá znalost práce na PC
- Dobrá znalost němčiny slovem i písmem - německý jazyk - úroveň min. mírně pokročilá (B1)

Nabízíme:
- Silnou značku a 50letou zkušeností společnosti,
- Vynikající možnosti rozvoje, odměna související s výkonem a jistá práce v společnost orientovanou na budoucnost
- Nejlepší průmyslové know-how získané v průběhu mnoha let mezinárodní činnosti
- nejmodernější komunikační technologie

Vertriebssachbearbeiter im Innendienst - Backoffice (m/w/d)

Ihre Aufgaben:
- telefonische Kundenbetreuung- und Beratung im Innendienst (In- und Outbound)
- Erstellung und Nachverfolgung von Angeboten, allgm. kaufmännische Tätigkeiten
- Unterstützung Auftragserfassung und Tourenplanung Auslieferungen, für Sicherstellung reibungslose Erledigung als Schnittstelle zwischen Disposition, Fahrer und Kunde
- Adress- und Pflege von Kundendaten im firmeneigenen CRM-System
- Durchführung von Vertriebskampagnen

Unsere Anforderungen:
- Erfahrung im Bereich Kundenbetreuung (In- und Outbound)
- kommunikationsstarkes und freundliches Auftreten
- Flexibilität- und Teamfähigkeit
- kunden- und erfolgsorientiertes Arbeiten
- geübter Umgang mit den gängigen Office-Programmen, gute PC-Kenntnisse
- gute Deutsch-Kenntnisse in Wort und Schrift

IBS bietet:
- eine starke Marke mit 50 Jahren Unternehmenserfahrung
- hervorragende Entwicklungschancen, erfolgsorientierte Vergütung und einen sicheren Arbeitsplatz in einem zukunftsorientierten Unternehmen
- bestes Branchen Know-How durch jahrelange internationale Tätigkeit
- modernste Kommunikationstechnik

Telefonický a e-mailový kontakt viz výše.

Základní informace o nabízené pozici

  • Pracovní úvazek: Plný
  • Směnnost: Jednosměnný provoz
  • Pracovněprávní vztah:
  • Hrubá mzda: 40 000 Kč/měsíc
  • Pracovní poměr: na dobu neurčitou, nástup možný ihned

Požadavky na uchazeče o práci

  • Minimální vzdělání: Střední odborné bez maturity a bez vyučení

Pracoviště a kontakty

  • Adresa pracoviště: IBS Scherer Czech s.r.o.,pracoviště Velké Přítočno
  • Zaměstnavatel: IBS Scherer Czech s.r.o., IČO: 27480143
  • Referenční číslo: 29150000785, Kontaktní pracoviště Kladno

Podobné pracovní nabídky

2024 © www.praceaz.cz – aktuální nabídka volných míst z Úřadu práce ČR. Tyto stránky neprovozuje MPSV. Poslední aktualizace dat ze stránek mpsv.cz proběhla 30. 4. 2024.
Kontakt na provozovatele
Souhlas s nastavením osobních údajů