Asistentk/asistentka jednatele společnosti
GHC regio s.r.o. nabízí volné pracovní místo v oboru administrativy na pozici Asistentk/asistentka jednatele společnosti. Práce na plný úvazek v jednosměnném provozu. Pracovní poměr na dobu určitou do 30.4.2026 s ohodnocením od 26 000 do 35 000 Kč/měsíc. Minimální požadované vzdělání je ÚSV s maturitou. Místem pracoviště je GHC regio s.r.o. - pracoviště, okres Olomouc. Pozice je vhodná i pro absolventy. Nástup možný od 2.5.2024. Další informace Vám poskytne Ing. Aleš Calábek, MBA, tel.: , e-mail: calabek@ghcregio.eu.
Poznámka od zaměstnavatele
Požadavky na vzdělání: Úplné střední všeobecné nebo odborné vzdělání s maturitou, případně bakalářské vzdělání.
Požadavky na znalosti: Vzdělání, příp. praxe v oblasti ekonomie, podnikání.
Požadavky na dovednosti: komunikace s pracovním týmem, zákazníky, organizační schopnosti, znalost práce na PC (MS Office). ŘP skupiny B výhodou.
Náplň práce: asistent/ka jednatele společnosti, administrativní podpora projektových manažerů.
První kontakt je možný POUZE e-mailem.
Základní informace o nabízené pozici
- Pracovní úvazek: Plný
- Směnnost: Jednosměnný provoz
- Pracovněprávní vztah:
- Hrubá mzda: 26 000 – 35 000 Kč/měsíc
- Pracovní poměr: na dobu určitou (do 30.04.2026), nástup možný ihned
Požadavky na uchazeče o práci
- Minimální vzdělání: ÚSV s maturitou
Pracoviště a kontakty
- Adresa pracoviště: GHC regio s.r.o. - pracoviště
- Zaměstnavatel: GHC regio s.r.o., IČO: 27790797
- Referenční číslo: 29078820730, Kontaktní pracoviště Olomouc
Podobné pracovní nabídky
- Project Manager with Russian Legal background
- Sekretářka/sekretář
- Dopravní dispečer/dispečerka kamionové dopravy
- Odborný rozpočtář/rozpočtářka
- Administrativní pracovník registrace
- Pracovník úklidu
- Koordinátor/ka přeprav
- Dispečer/ka Logistiky
- Odborní administrativní pracovníci a asistenti
- Správce majetku - specialista/ka pro oblast vnitřního prostředí