Vedoucí kanceláře předsedy představenstva
F.S.C. BEZPEČNOSTNÍ PORADENSTVÍ, a.s. nabízí volné pracovní místo na pozici Vedoucí kanceláře předsedy představenstva. Práce na plný úvazek v jednosměnném provozu. Pracovní poměr na dobu určitou do 28.2.2025 s ohodnocením 40 000 Kč/měsíc. Minimální požadované vzdělání je VŠ Bakalářské. Místem pracoviště je F.S.C. BEZPEČNOSTNÍ PORADENSTVÍ, a.s., okres Ostrava-město. Nástup možný od 1.3.2024. Další informace Vám poskytne Kristýna Holobrádková, , tel.: , e-mail: holobradkovak@fsc-ov.cz.
Poznámka od zaměstnavatele
1. kontakt e-mailem. CV a motivační dopis zašlete na holobradkovak@fsc-ov.cz. Upozorňujeme na skutečnost, že budeme kontaktovat pouze uchazeče, kteří splní výše uvedené požadavky.
Požadujeme: VŠ vzdělání právního nebo ekonomického směru; znalost platných právních předpisů (v oblasti účetnictví, veřejných zakázek, pracovního práva, daňových předpisů); praxe na obdobné pozici minimálně 5 let; ŘP sk. B - aktivní řidič; příjemné vystupování; pečlivost, flexibilita, organizační schopnosti, schopnost vedení zaměstnanců, výborná znalost práce na PC, výborná znalost českého jazyka, komunikativní znalost AJ výhodou, trestní bezúhonnost - čistý trestní rejstřík, ochotu stále se vzdělávat, časovou flexibilitu a ochotu cestovat; výhodou znalost norem jakosti; nástup možný IHNED
Náplň práce:
- vedení administrativních pracovníků společnosti
- zodpovědnost za veškerý oběh firemní smluvní dokumentace
- kontrola přijatých faktur a vyúčtování ostatních útvarů společnosti
- personalistika
- účast na výběrových řízeních uchazečů o zaměstnaní
- kontrola přípravy mezd společnosti
- kontrola zakázek společnosti a řešení sporů a reklamací s klienty v součinnosti s ostatními řediteli útvarů a obchodními manažery
- sepisování obchodní korespondence společnosti
- komplexní podpora organizace konferencí a seminářů, teambuildingů, společenských akcí
- příprava podkladů a účast na poradách vedení společnosti, vedení těchto porada a kontrola zápisů
- komunikace s klienty tvorba, kontrola a revize interních dokumentů společnosti, revize smluv, zpracování dokumentace dle zavedených systému jakosti, korektury nabídek pro klienty a nabídek do veřejných zakázek o které se uchází zaměstnavatel
- účast na jednáních s klienty
- spolupráce s hlavní účetní společnosti a daňovou poradkyní, popř. auditorem
- osobní účast u všech kontrol orgánů veřejné správy ve společnosti
- dohled nad všemi milníky společnosti
- tvorba podkladů pro výroční zprávu společnosti a další dokumenty dle právních předpisů týkající se veřejné obchodní korporace
- zadávání žádostí o dotační a vědeckovýzkumné programy - spolupráce s pověřenými pracovníky
- spolupráce s provozně-ekonomickým úsekem při náboru nových zaměstnanců
- interní auditní činnost ve společnosti dle ISO 9001
Nabízíme:
- stabilní zázemí největší poradenské společnosti v ČR v oblasti ochrany osob, majetku, informací a služeb bezpečnostního managementu
- prostor pro seberealizaci a další vzdělávání
- odpovídající mzdové podmínky
- notebook a mobilní telefon
- příjemný pracovní kolektiv
- firemní benefity
Zaměstnanecké výhody: stravenkový paušál, sick day
Základní informace o nabízené pozici
- Pracovní úvazek: Plný
- Směnnost: Jednosměnný provoz
- Pracovněprávní vztah:
- Hrubá mzda: 40 000 Kč/měsíc
- Pracovní poměr: na dobu určitou (do 28.02.2025), nástup možný ihned
Požadavky na uchazeče o práci
- Minimální vzdělání: VŠ Bakalářské
Pracoviště a kontakty
- Adresa pracoviště: F.S.C. BEZPEČNOSTNÍ PORADENSTVÍ, a.s.
- Zaměstnavatel: F.S.C. BEZPEČNOSTNÍ PORADENSTVÍ, a.s., IČO: 25884646
- Referenční číslo: 28859280727, Kontaktní pracoviště Ostrava
Podobné pracovní nabídky
- Cenový kalkulant, rozpočtář
- Administrativní pracovník
- Rozpočtář / Rozpočtářka, kalkulant / kalkulantka pro pozemní stavby
- Senior specialista
- Specialista vízových činností
- Přípravář výroby
- Junior Specialist GBS R2R
- Vedoucí pobočky polské společnosti v ČR
- Specialista oddělení péče o klienty
- Administrativní pracovník (6-20 hodin týdně) - OZP